338. "Accipere potestatem et divitias et sapientiam."-Quod significet quod Ipsi sit omnipotentia, omniscientia, et Divina providentia, constat ex significatione "potestatis," cum de Domino, quod sit omnipotentia; ex significatione "divitiarum," cum de Domino, quod sit omniscientia; et ex significatione "sapientiae," cum de Domino, quod sit Divina providentia: quod haec significentur, est quia de Domino non dici potest nisi quod est supra omnia; quapropter cum dicitur quod Ipsi sit potestas, intelligitur quod Ipsi sit omnis potestas, quae est omnipotentia; et cum dicitur quod Ipsi sint divitiae, intelligitur quod Ipsi sint omnes divitiae spirituales, per quas significatur intelligentia, proinde omniscientia; (quod per "divitias" in Verbo significentur cognitiones veri et boni, ac inde intelligentia, videatur supra, n. 236;) et cum dicitur quod Ipsi sit "sapientia," intelligitur quod Ipsi sit omnis sapientia, quae est Divina providentia: vera sapientia enim est videre quid conducit vitae alicujus in aeternum, et se ad id disponere, quod fit quando homo non modo scit illa et intellectu percipit illa, sed etiam cum vult et facit illa; Divina autem sapientia est providere illa apud hominem, ita est Divina providentia. (Porro quid Divina Providentia, videatur in {1}Doctrina Novae Hierosolymae, n, 267-279.)